poniedziałek, 2 marca 2015

Macie co chcecie

   Był kiedyś program emitowany przez telewizję Polsat o nazwie Macie co chcecie. Prowadzili go Jan Kobuszewski i Jerzy Petersburski junior. Według wikipedii i innych stron internetowych emitowany był w latach 1997-2002, ale nie jestem przekonany, czy to polega na prawdzie. Z pewnością pojawiał się na antenie Polsatu w latach 1999-2002 w niedzielne popołudnia (17.15, 16.45).
   Zdarzyło mi się czasami oglądać ów program. Emitowano w nim materiały o różnych ciekawych, czasami dziwnych ludziach i ich wręcz momentami niewiarygodnych wyczynach. Jednym z najprostszych przykładów - człowiek, który przyciągał metale... Nie jestem w stanie wymienić najciekawszych czy najdziwniejszych fragmentów, jakie się w nim pojawiły ze względu na to, że niewiele zostało mi w pamięci.
   Nie jestem przekonany, czy aby na pewno w tym programie, ale wydaje mi się, że na koniec odcinka w Petersburskiego publiczność rzucała piłeczkami ping pongowymi, a on miał za zadanie jedną z nich złapać (osoba, do której piłeczka należała chyba otrzymywała jakiś upominek).
   Szkoda, że obecnie Polsat, zamiast pokazywać ambitne programy, albo przynajmniej takie, które pokazują coś ciekawego, interesującego, stawia na gwiazdy, które tańczą, śpiewają, a teraz nawet skaczą do wody.

4 komentarze:

  1. Pamiętam trochę ten program, a ściślej mówiąc właśnie odcinki o przyciąganiu metali (próbowałam wtedy sprawdzić czy ja niczego nie przyciągam :D), o jedzeniu torfu i o pająkach brrrr. Teraz też istnieją programy o różnych dziwactwach, ale szkoda, że nie są emitowane tak jak wtedy, przez popularne stacje telewizyjne, o wcześniejszych godzinach.

    OdpowiedzUsuń
  2. Taaak! To były czasy! znalazłem właśnie na kasecie VHS fragmenty odcinków nagrane, m. in. człowiek który przyciąga metale i porcelanę, wytatuowana kobieta, robo-pies, kobieta grająca na różnych przedmiotach, facet balansujący rzeczy na czole, bracia podnoszący zębami stoliki, czy dziewczyna płacząca szklanymi łzami. Nagrywało się to, co wydawało się ciekawe. Szkoda, że odcinka w całości nie mam, bo aż chciało by się zobaczyć...

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak był taki program. W jednym z nich był młody chłopak ze wsi Bagieniec o imieniu Michał, który skonstruował od podstaw samochód "SYRENA" Piękna chabrowo-niebieski metalik. Tapicerka żółta.elektrycznie zamykane szyby- cudo.

    OdpowiedzUsuń
  4. Był też gość żonglujący butelkami do piosenki Livin La Vida Loca. Wkręciłem się w to tak, że z miesiąc codziennie żonglowałem butelkami po kilka godzin, potem mi się znudziło :)

    OdpowiedzUsuń

Komentarz ukaże się po zatwierdzeniu przez administratora