poniedziałek, 18 stycznia 2016

Dla ciebie wszystko

Do opisania tego programu skłonił mnie jeden z komentarzy pod innym wpisem. A więc dziś bohaterem będzie program "Dla ciebie wszystko".
Podstawowe informacje: program pojawił się na antenie TVN jesienią 2003 roku (emitowano go do 2004 roku). Prowadził go Hubert Urbański. Premiera - 7 września 2003. Program pojawiał się w niedziele ok. 20.30. Oparty był na licencji programu brytyjskiego.
Na czym polegał program? Brały w nim udział osoby, które chciałyby swoim bliskim sprawić niespodziankę i spełnić ich marzenie. Aby jednak owo marzenie zrealizować, osoba, która chciała sprawić przyjemność komuś innemu musiała wykonać jakieś zadanie. Na przykład osobie z lękiem wysokości kazano przelecieć się na paralotni. Oczywiście ta druga osoba aż do momentu nagrania programu w studiu nie mogła się o niczym dowiedzieć. Dopiero podczas wspomnianego nagrania miało się okazać, czy marzenie zostanie spełnione.
Program czasami oglądałem, ale wielkim jego miłośnikiem nie byłem. Ot, ciekawiły mnie zadania, jakie będą wykonywać uczestnicy. Podobno - przynajmniej na początku - tę pozycję śledziło ok. 3 miliony widzów. Gdyby ktoś szukał fragmentów programu w internecie to.... życzę powodzenia. Mnie nie udało się znaleźć żadnego.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarz ukaże się po zatwierdzeniu przez administratora