czwartek, 9 kwietnia 2020

Z archiwum bloga: Lato z czarodziejem

W lutym 2013 roku zamieściłem jeden z najkrótszych wpisów na blogu. Dotyczył programu "Lato z czarodziejem", który dawno temu w wakacje emitowała jedynka (TVP 1). Zaznaczyłem, iż nigdzie nie ma żadnych materiałów filmowych, urywków czy czegokolwiek pozwalającego wrócić wspomnieniami do owej audycji. Czy przez siedem lat coś się zmieniło?
Poszperałem, posprawdzałem i... nic. Minęło siedem lat i nadal nie ma niczego, co choć przez chwilę pozwoliłoby pocieszyć wzrok wspomnieniami. Nawet czołówki. Może ktoś napisze do TVP, żeby na swojej stronie internetowej zamieściła coś z archiwum?
Uściślając mój archiwalny wpis, sprawdziłem dokładnie, kiedy program był emitowany. Premiera miała miejsce w 1995 roku - program pojawiał się o godzinie 8.30. W następnym roku emisja programu rozpoczynała się dwadzieścia minut później (8.50), programy TV sugerują jednak, iż były to powtórkowe odcinki, które zapewne zostały wyemitowane w poprzednie wakacje. Czy tak faktycznie było - niestety nie pamiętam. Jeśli archiwa nie kłamią, program pojawiał się także w 1999 roku (o godz. 9.10) i w 2002 roku (o 8.15). Ostatnich dwóch emisji już jednak nie oglądałem, nie mogę więc nic na ich temat powiedzieć.
Gdyby ktokolwiek posiadał i chciał udostępnić fragmenty programu, albo też miał tajemną wiedzę, gdzie ów program został udostępniony - piszcie w komentarzu, a na pewno wrócę do tematu.

5 komentarzy:

  1. A kojarzysz może jak się nazywał program, chociaż ciężko to nazwać programem, taki bardziej skrót teledysków/piosenek , który leciał zawsze po Teleexpressie, w latach 1992? - 1997? Zamiast reklamy to chyba było Niestety nie ma go w starych programach tv.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, ale... możliwe, że to był taki krótki codzienny "przerywnik" Muzycznej jedynki, która w półgodzinnej formie pojawiała się w piątki.

      Usuń
    2. "30 ton"?

      Usuń
  2. Anonimowy wiem, że po teleexpressie emitowano wtedy program telemuzak tylko, że on był dłuższy chyba może o to ci chodzi tutaj fragment odcinka z mojego kanału youtube https://www.youtube.com/watch?v=9fKnu5gD5i4

    OdpowiedzUsuń
  3. Pisalem do TVP ABC w 2016 w sprawie programu Lato z Czarodziajem. Odpisali, ze archiwalia z tym programem zostaly usuniete.

    OdpowiedzUsuń

Komentarz ukaże się po zatwierdzeniu przez administratora