sobota, 20 kwietnia 2013

Kręć z nami

Dziś o programie, o którym trudno cokolwiek znaleźć w internecie.
Pod koniec lat 90, w 1999 roku w niedzielne wieczory pojawiał się program zatytułowany "Kręć z nami". Prowadzili go Tadeusz Ross i Brian Scott. Program trwał pół godziny, a na antenie TVN był emitowany ledwie kilka miesięcy, po czym wszyscy o nim zapomnieli.
Słyszałem i czytałem krytyczne opinie na temat tego programu, ja jednak chętnie zasiadałem przed telewizorem, by popatrzeć na kolejne odcinki. O co chodziło w programie? Temat przewodni - reklama. Ludzie albo kręcili własną, zmyśloną reklamę czegokolwiek, albo też parodiowali reklamę istniejącą. Z tego co pamiętam najlepsi otrzymywali jakąś nagrodę.
Do dziś pamiętam na przykład kopię reklamy dezodorantu Axe (tę w windzie)... Albo też kopię proszku do prania Bonux (nie wiem, czy wtedy nie był pod nazwą Tix). Pojawiła się tez parodia reklamy TP (dzwonię i dzwonię, a ich ciągle nie ma. Zadzwonię jeszcze raz...) Z niektórych można było się naprawdę pośmiać. 
Dziś próżno szukać jakichkolwiek zdjęć czy odcinków tego programu. Znalezienie jakiegokolwiek odnośnika graniczy niemal z cudem, toteż ci, którzy nie mieli okazji oglądać tego programu nie mogą zobaczyć, jak dokładnie on przebiegał.

4 komentarze:

  1. Wrzuciłem dziś na swój profil FB zapowiedź tego programu :) Może ktoś będzie chciał sobie przypomnieć. Pozdrowienia i link tutaj: https://www.facebook.com/wypozyczalniakasetwideo/videos/505581510263820/

    OdpowiedzUsuń
  2. Cześć jest jakiś dostęp do tych reklam?
    Brałem kiedyś udział w jednej o reklamie proszku wozie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, gdy stosunkowo niedawno sprawdzałem - nic nie znalazłem...

      Usuń
  3. Hej, czy coś w tym temacie dalej ktoś szukał?

    OdpowiedzUsuń

Komentarz ukaże się po zatwierdzeniu przez administratora